فاران...
 
تنگنا
در زندگی زخم هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد این درد ها را نمی شود به کسی اظهارکرد...
 
 

 

آخرم دوریِ تو خون جگرم خواهد کرد

ناوک غمزه تو کور و کرم خواهد کرد

 

دوستم داری و من دلهره دارم که فقط

شوری چشم حسودی نظرم خواهد کرد

 

گرچه افتادگی اول قدم ِ عاشقی است

ترسم افتادگی آخر تبرم خواهد کرد

 

ای که از کوچه تو می گذرم، معشوقه!

گذر از کوچه تو در به درم خواهد کرد

 

" در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد "

کفر چشمان تو آخر عُمَرم خواهد کرد

                  ( دلخون )



نظرات شما عزیزان:

tipo
ساعت19:22---29 شهريور 1392
هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذای خود نیست چون به مهربانی مادرش ایمان دارد

کاش مانند آن کودک به مهربانی خدایمان ایمان داشتیم

"آیت الله بهجت رحمه الله علیه"



Mohsen
ساعت22:48---9 شهريور 1392
بسیار زیباست. مثه همیشه

زهرا
ساعت23:57---8 شهريور 1392
قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست!
گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم کافی ست
آسمانی! تو در آن گستره خورشیدی کن!
من همین قدر که گرماست زمینم کافی ست
من همین قدر که با حال و هوایت گهگاه
برگی از باغچه ی شعر بچینم کافی ست
فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز
که همین شوق مرا، خوب ترینم کافی ست


tipo
ساعت13:06---4 شهريور 1392
بی‌قرار توام و در دل تنگم گله‌هاست
آه! بی‌تاب شدن عادت کم حوصله‌هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله‌هاست
آسمان با قفس تنگ چه فر قی دارد؟
«بال» وقتی قفس پر زدن چلچله‌هاست
بی‌تو هر لحظه مرا بیم فروریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله‌هاست
باز می‌پرسمت از مسئلة دوری و عشق
و سکوت تو جواب همة مسئله‌هاست



رضا
ساعت0:53---2 شهريور 1392
سلام
وبلاگ خوبی داری من مطالبت رو خوندم خیلی خوشم اومد اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن و نظرت رو بگو یا اگه مایل هستید همدیگه رو لینک کنیم


tipo
ساعت0:14---23 مرداد 1392
ديشب سه غزل نذر تو کردم که بيايي

چشمم به ره عاطفه خشکيد ؛ کجايي؟؟

با شِکوه ي من چهره ي آدينه ترک خورد

از سوي تو اما نه تبسم ؛ نه ندايي

از بس که در انديشه ي تو شعله کشيدم

خاکستر حسرت شده ام ؛ نيست دوايي؟

آمار تپشهاي دلم را به تو گفتم

پرونده شد اندوه من از درد جدايي

سوگند به آواي صميمانه ي نامت

از عشق فقط قصد من و شعر شمايي

هر فصل دلم بي تو ببين رنگ خزان است

آغاز کن اي گل ! سفر سبز رهايي


tipo
ساعت0:23---20 مرداد 1392
من هرروز و هرلحظــــه

نگرانت می شوم که چـــه می کنی . . .

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریـــاد می زنم

تنهاییت برای من . . .

غصه هایت برای من . . .

همه بغض ها و اشک هایت برای من . . .

فقط بخند برایم . . .

آنقدر بلند که من هم بشنوم صدای خنده هایت را . . .

صدای همیشه خوب بودنت را . . .


tipo
ساعت12:42---18 مرداد 1392
روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم

اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم

شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را

عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم


محمدامین
ساعت16:31---16 مرداد 1392
سلام
وبلاگ خوبی داری
به وبلاگ منم یه سر بزن خوشحال میشم


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


D!vune
ساعت23:32---15 مرداد 1392
slm mc az umadanet.
matalebe blogamo b in adres montaghel kardam.
khasti bazam bia
ravaniii.loxblog.com


98سافت
ساعت21:13---13 مرداد 1392
سلام.وب بسیار دیدنی داری!!من که لذت بردم!امید وارم موفق باشی!اگه دوست داشتی بیا وب من و باهام تبادل لینک کن .خوش حال میشم اگه بیای98soft.rzb.ir
----------------------------------------------------
تیم وب نویسیk2


الـــــی...دختری که شع ـر شد
ساعت19:41---8 مرداد 1392
خاصیتِ نگاه تو ما را خراب کرد

این آفتاب، غوره یِ ما را شراب کرد....


پاییز
ساعت8:26---3 مرداد 1392
خیانت غیرت عشق است وقتی وصل ممکن نیست
نباید بی وفایی دید نیرنگ زلیخا را
چه خواهد کرد با ما عشق؟ پرسیدیم و خندیدی
فقط با پاسخت پیچیده تر کردی معما را
...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, :: 14:4 :: توسط : دل خون

درباره وبلاگ
حسین صادقیه . این اسمیه که ممکنه در یکی از معدود جاهای زندگی به درد سنگ تراشی بخوره که بدونه با چه حروفی سنگِ سیاه رو خط خطی کنه . ما بقیه اطلاعات مثل زمان و مکان متولد شدن و... هم مثل همین اسمه . القصه حکایت امر این است که ما کاره ای نیستیم پس خوشخبت کسایی که عقلشون پاره سنگ می بره چون ملکوت آسمان و زمین مال اوناس. هر چی و هر کی و هر جا که باشیم آخر سر باید ریق رحمتو نوش کنیم ولی افسوس حتی اینم نقل ونبات دهنا شده که در جلد آدمای با فهم و کمالات فقط ازش دم میزنیم ... کاش اندکی به اصل ذاتمون بر می گشتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنگنا و آدرس sayeh-rooshan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 134931
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1